IUYD: 8 (2)
Cilt: 8  Sayı: 2 - 2017
Özetleri Göster | << Geri
ARAŞTIRMA MAKALESI
1.
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Davranışlarına Göre Gruplandırılması
Grouping University Students According to Their Social Media Usage Behaviours
Müge Özlü, Selma Kalyoncuoğlu
doi: 10.5505/iuyd.2017.97269  Sayfalar 5 - 29 (75 kere görüntülendi)

2.
Entropi ölçümü ile İnternet’ten yapılan anketler ve yüz yüze yapılan anketlerin karşılaştırlması
Entropy Measure to Compare the Internet and Face to Face Surveys
Ahmet Bardakcı, Andım Oben Balce, Murat Kantar, Çetin Kalburan, Selçuk Burak Haşıloğlu
doi: 10.5505/iuyd.2017.53825  Sayfalar 31 - 44 (48 kere görüntülendi)

3.
Online Seyahat Ürünlerinde Genişletilmiş Teknoloji Kabul Modelinin Analizi
Analysis of The Extended Technology Acceptance Model in Online Travel Products
Nurdan Sevim, Deniz Yüncü, Elif Eroğlu Hall
doi: 10.5505/iuyd.2017.03522  Sayfalar 45 - 61 (59 kere görüntülendi)

4.
Tüketicilerin internet üzerinden satın alma niyetini etkileyen faktörler
Factors affecting consumers' intention to purchase online
Eyyup Yaraş, Meltem Yetkin Özbük, Duygu Aydın Ünal
doi: 10.5505/iuyd.2017.91885  Sayfalar 63 - 74 (52 kere görüntülendi)

ENGLISH
LookUs & Online Makale